torsdag 17 september 2009

Klättrar på väggarna

Tycker inte ett dugg om kursen jag läser nu. Den är rikigt rolig och intressant men har knappt några föreläsningar utan det mesta är egenstudier. Jag trivs bra med lite lärarledda lektioner och mycket tid till att studera själv - det är så jag fungerar bäst. Men nu är det nästan lite för mkt, träffar för lite folk där jag sitter för mig själv och pluggar. Därför beger jag mig ofta till biblioteket på skolan för att plugga, då får man se lite folk iaf ;)
Morgonen har jag iaf suttit hemma och pluggat då jag har föreläsning efter lunch, men nu känner jag springet i benen och rastlösheten av att sitta inne i lägenheten när det är så fint väder ute.
Så nu blir det en joggingtur :) Lite syre i skallen innan det är dags för föreläsning-

Inga kommentarer:

marie.

marie.

Bloggarkiv