torsdag 17 februari 2011

Dag 15: Kärlek


Kärlek. Kärlek. Kärlek. Jag kan skriva hur lång som hellst om kärlek. Kärleken till Jonas, kärleken till mina vänner, kärleken till mina föräldrar och bror. Kärleken till personer som inte är min familj via blodsband men kom ändå känns i hjärtat som en del av familjen. Jag kan skriva en halv uppsats om kärleken till det jag gör, till mina studier, jobb och till min framtid. Kärleken till livet. Kärleken till staden jag bor i och staden jag är uppväxt vid.
Jag kan skriva om hur mycket den kärleken jag får tillbaka av alla underbara människor betyder för mig.
Istället nöjer jag mig med en bild på mig, där jag sänder kärlek till er alla vänner och familj.

För är det något jag lärt mig med åren, så är det hur viktigt det är att ge kärlek till sina nära och vara rädd om dem medans man kan.

Inga kommentarer:

marie.

marie.

Bloggarkiv