tisdag 15 februari 2011

Tisdag.


En förmiddags-förkylning har satt sig i min kropp. Jag går runt här hemma som en zombie fram till 13-14 tiden. Har ont i huvudet, en hals som tar kål på mig, lite smått feber och värk i hela kroppen. Ju längre upp mot dagen det bli, ju bättre mår jag och på eftermiddagen mår jag plötsligt bra igen. Mycket märkligt det här, som att kroppen inte kan bestämma sig för om den ska vara sjuk eller ej.
Dock hävdar jag mkt bestämt att jag inte är sjuk. Har jobb på kvällen både idag och i morgon, en del plugg att göra och till helgen ska jag till mina älsklingsflickor i Uppsala. Så nej, jag är INTE sjuk, sånt sysslar inte jag med.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig!
<3

Fia sa...

Du blir ju aldrig sjuk så det är lugnt det ;-) Hoppas du mår bättre snart iallafall!

marie.

marie.

Bloggarkiv