måndag 9 mars 2009

Dålig uppdatering

...har det varit de sednaste dagarna, jag inte varit alls duktig på att blogga..
För att snabbsummera de gågna dagarna så var vi på kryssning fredag-lördags, fick en gratis-kryssning och det tackar man aldrig nej till! ;) Grabbarna vi lärde känna förra gången åkte också nu och det var skitkul att träffa dem igen samt att göra lite nya bekantskaper.
(Med vissa undantag så) Var det verkligen hur roliga dagar som hellst. Sov bara ett par timmar på natten så när jag väl kom hem ramlade jag i säng nästan direkt och sov 13 timmar - så länge vet jag inte om jag nånsin sovit, haha.
Söndagen spenderades med långpromenad, plugg, tv-mys med M & R och så lite pyssel för den här veckan är det ngn så fyller år varje dag tis-lördag.
Bilder från kryssningen kommer sen, så bjuder på de här från förra veckans utgång så länge:
Linnea och Sabina

Jag och Elin

Inga kommentarer:

marie.

marie.

Bloggarkiv