tisdag 3 mars 2009

Jag önskar er all lycka!

Idag flyttade Mange och Sofie!
Jag var och hälsade på den en snabbis när jag var påväg tillbaka till Gävle förra veckan, men jag fattade då inte riktigt att de skulle dröja tills nästa gång jag träffar dem. Inte heller fattade jag detta igår när jag pratade med M. Men nu fick jag ett sms om att de kommit fram till sin tillfälliga lgh och då slog det mig att de är i ett helt annat land!
Jag kommer sakna våra lunchdejter och samtal om allt och inget så mkt!
Vi tappade kontakten en tid men när vi fick tillbaka den var allt som vanligt, därför är jag övertygad om att vår vänskap kommer att bestå men känns ändå konstigt.
Önskar er all lycka i världen med nya jobb och allt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack min underbara vän! Blir ju nästan rörd! Puss och Kram

Anonym sa...

Tack tjejen=) Vad gulligt av dej. Kraaam!

marie.

marie.

Bloggarkiv