måndag 23 mars 2009

Ny vecka - nya tag

Jag är på mkt bättre humör idag! Tentan har vi fortfarande inte lyckats lura ut hur vi på ett bra sätt ska kunna plugga till men känner att man kommit någonstans iaf. Tycker inte alls om den här kursen..

Däremot tycker jag fortfarande lika mkt om mitt jobb där jag var idag. Mina elever skrev prov och eftersom jag inte vet var ngt finns (papper, formelsamlingar, skärmar osv.) var jag där rätt tidigt - alldeles för tidigt visade det sig men fick bli en lång pratstund med min fd. handledare istället.
Under elevernas prov hann jag plugga en del själv, värsta lyx att få betalt för att plugga (pengar som inte är lån eller bidrag vill säga;)), tyckte de kändes som bortkastad tid att bara sitta och glo

Hade tänkt träna efter jobbet men glömde träningsväskan hemma så fick bli en promenad istället.
Världens sötaste Mari bjöd mig på fika vilket var mkt uppskattat! :D Resten av dagen har blivit plugg, plugg och lite plugg till. Så ni som tycker att jag är osocial för tillfället... Ni har rätt ;P Det blir bättre snart..

Inga kommentarer:

marie.

marie.

Bloggarkiv